Att bejaka sin feminina sida

Var och hämtade hem Atlas från hundpensionat svärmor efter jobbet. På vägen hem stannade vi till och gick en promenad i skogen.

Väl hemma var det dags för mig att, som min kära sambo Maria fint uttrycker det, "bejaka min feminina sida". Att bejaka det kvinnliga i det som allmänt uppfattas som en manskropp innefattar bland annat dammtorkning, dammsugning, utrensning av kylskåp och till råga på allt även toastädning. Det är sexigt! Så säger hon i alla fall min sambo Maria. Om jag faktiskt blir sexigare av dessa bestyr eller om jag helt enkelt bara åker på att städa vet jag ärligt talat inte. Hur som helst så blir det rent. Vad jag däremot vet är att jag i morgon förmiddag kommer att hasa mig till gymmet för att pusta och stånka som en idiot. Kanske för att på något sätt bevisa att det trots allt feminina bejakande finns ett uns av manlighet kvar i min kropp.
 
Nu är det dags för fotboll och chips,  och det ni, det är manligt!

Kommentarer
Postat av: jess

Välkommen till blogg världen Robert :) Fina bilder du tagit i El Gouna! Du får gärna skicka över alla bilde du har till oss!? Även dom du tycker är dåliga i dina "fotoögon" ;)

2010-09-04 @ 10:07:05
URL: http://princessjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0